vrijdag 20 maart 2015

Mijn boek: wat heb ik uitgespookt deze week....

Op pinterest heb ik een moodboard gemaakt voor mijn verhaal. Ik kwam zelfs nog op nieuwe ideeën.....waar pinterest al niet goed voor is! Meekijken? Mag hoor: hier is hij te vinden
Leiden, waar het verhaal o.a. afspeelt

De uitwerking van het verhaal zit nog vooral in mijn brein te sluimeren. Omdat ik steeds mooiere plannen krijg om het verhaal spannend te krijgen, "durf" ik nog niet teveel vast te leggen. Ik denk nog even lekker door...Kan uiteraard ook als het wel op papier staat. Maar zover ben ik dus nog even niet gekomen....

Tot ik op het idee kwam om eens te gaan brainstormen met mezelf .....Ik schreef de hoofdpersonen op en gaf met pijltjes en wolkjes relaties, feiten, handelingen e.d. aan.

Wauw, wat werkt dat super. Ik kwam zo op nog meer ideeën, conclusies, combinaties enz, enz.
Hé, zo ga ik ieder hoofdstuk maar eens uitwerken.......

1 opmerking: