vrijdag 3 april 2015

Liebster Award ontvangen.....

Van Isabella ontving ik de Liebster Award. Nu heb ik die al weleens op mijn andere blogs ontvangen...maar één in het engels is weer eens iets anders ;-)
De vragen zal ik beantwoorden, maar opnieuw meedoen aan blogs nomineren zie ik even niet zo zitten...om de simpele reden dat de vorige keren eigenlijk iedereen er voor bedankt.....en ik ondertussen niet meer weet wie ik dan wél kan vragen!

The questions: 
1. What is your favorite beauty product ever?
Tja, nu val ik door de mand: ik heb helemaal niks met beauty products....
2. In which country would you like to live in 10 year from now?
Uhm...ik graag in een mooi winters land, manlief houdt meer van de zon. Dus misschien is noord-Italië dan wel iets? Maar wel met m'n kinderen erbij dan ;-)
3. Is their something from your past you would like to change?
Mijn moeder is al jong overleden. Haar als oma voor mijn kinderen mee mogen maken zou een mooie zijn....
4. Do you have any addictions right now?
Ik ben heel saai: ik rook niet, ik drink niet....eh, ik snoep graag, dat dan weer wel
5. Which of the 4 seasons suits you the best?
Winter, maar dan een echte met sneeuw! 
6. What is your dream career?
Dat mag duidelijk zijn: schrijfster zijn
7. If you could be any celebrity for one day, who would it be?
Een musicalster. Maar ik heb niet echt één iemand
8. Cat or dog?
Allebei leuk....maar als ik dan moet kiezen: de kat. Heerlijk onafhankelijk
9. What quality do you appreciate the most in people?
Naast het geijkte van betrouwbaarheid bla, bla, bla:creativiteit! 
10. What is the sweetest thing someone has ever done for you? 
Tja, als moeder kies ik dan toch voor de onverwachte lieve uitspraakjes van mijn mannen
11. Describe what your blog is about and why?
Schrijven! Gewoon omdat het leuk is....




1 opmerking: