donderdag 17 oktober 2013

Mijn verhaal gevonden....

Ik heb een hele tijd lopen dubben. Wat wilde ik nou schrijven...een verhaal voor een kind? Een verhaal voor volwassenen? Chicklit? Thriller enz...
Probleem is dat ik zoveel leuk vind...
Maar zo komt er natuurlijk nergens iets van terecht. Niets meer dan stukjes verhaal die allemaal liggen te wachten of ze alstjeblieft ook nog afgemaakt worden.

Maar ik ben begonnen. Begonnen met een wat dramatisch verhaal, een liefdesverhaal met héél véél obstakels. Het idee sluimert al járen rond maar nu wil ik hier het verhaal van maken waar ik écht voor ga....

Dus eh...ik doe mijn best en als ik weer al die andere ideeën heb: dan ga ik ze als idee opschrijven voor láter! Hoop dat het gaat lukken! O nee, dat is niet de juiste instelling. Ik ga zórgen dat het gaat lukken!

Hou jullie op de hoogte!

Maar ik moet nu ook nog wel verplicht in de pen voor het clubblad van de basketball....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten