woensdag 23 april 2014

Schrijven n.a.v. krantenstukje!


schrijven inkt veer

Ooit was het een wedstrijd op een site over vrouwelijke thrillerschrijfsters (volgens mij) . Ben de site verder eigenlijk vergeten....maar de uitdaging was een fictief stukje te schrijven n.a.v. een krantenstukje. (als jij weet welke site dit was...laat het me even weten! Ik kom er even niet meer uit ) Het had ook een naam..maar je raadt het al: ook die ben ik kwijt. Het was een samenvoeging van thriller met ?????
Ik moest er vanavond opeens aan denken en bedacht me dat dat eigenlijk wel weer eens leuk is om te proberen...én een uitdaging om dat met publiek (jullie dus :-)  ) te delen...
Of dat nu gaat lukken midden in de meivakantie (jawel, hier is het al vakantie) weet ik niet...maar dan houden jullie het nog tegoed!
Ik moet nog steeds een boek ontvangen als welkomstgeschenk bij Schrijven. Dat gaat ook over spannende verhalen schrijven..dus wie weet of ik daar nog iets aan heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten