woensdag 10 september 2014

Libelle bookazines: heerlijk om mee te nemen!

Dit voorjaar was ik op de Libellebeurs. Het was prachtig weer, Italiaans thema en vooral heerlijk gezellig rondgelopen met een vriendin. We zijn beide actief op school voor de bieb, dus vond ik dat we ook wel even onze neuzen konden steken in de boeken bij een Libellestand. Of beter gezegd een klein "huisje"ingericht als cafeetje/boekenwinkeltje. Ken je de book-a-zines van Libelle? Een compleet boek in tijdschriftvorm? Nou, die lagen daar als aanbieding. Dus wij hebben even onze slag geslagen.
Tijdens mijn vakantie heb ik er heerlijk in gelezen. Wat leest dat lekker makkelijk in bed! Ze zijn nu alleen wel uit...snik (6 stuks...niet alleen in de vakantie hoor...)
Ik zag zojuist weer een nieuwe uitgave liggen bij de Primera....misschien moet ik daar toch nog eens heen.....

Niks geen dik groot boek, dat eigenlijk te zwaar is om lui mee te liggen...Geen groot sta-in-de-weg in de zwemtas....maar toch gewoon een boek! (Ik heb geen e-reader, maar om zelfs met lui lezen nog op een beeldschermpje te moeten turen vinden mijn oogjes vast niet fijn....die protesteren 's avonds toch al vaak achter de computer)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten