donderdag 27 augustus 2015

Vakantie is weer voorbij...schrijven, kreng!

Zo, dat is dus weer de vakantie. Voorbij het luieren, het heerlijk "niet op de tijd hoeven letten"....en ik had mezelf de laatste paar weken de vrijheid gegeven om geen teksten te hoeven schrijven...

Maar deze week zijn de twee jongsten weer begonnen. En probeer ik ook weer aan het schrijven te slaan. Teksten schrijven voor het financiƫle verhaal en ook het creatieve schrijven begint weer te kriebelen....

Die teksten schrijven gaat zo simpel nog niet, want blijkbaar moeten ook de opdrachtgevers nog van vakantie terug komen ;-) Binnenkort zal ook het redactiewerk van de sportvereniging wel weer beginnen.

Maar goed, ik hoop zo weer wat meer tijd te hebben om ook hier zo af en toe wat van me te laten horen!

Hebben jullie een fijne vakantie gehad?

1 opmerking:

  1. We moeten gewoon gaan zitten en gaan schrijven!

    ja, leuke vakantie gehad. Vooral dagje uit met mijn man, naar Avifauna met zoon en man en de zee waren geslaagde uitjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen