zaterdag 27 december 2014

Schrijven voor geld op Todio....

Ik ben er toch voor gezwicht. Schrijven voor geld. Het leuke van Todio, waar ik me aangemeld heb, is dat het niet alleen om schrijven gaat, maar ook dat je kan gaan vertalen. Leuke afwisseling, misschien?
De teksten worden gekeurd, voordat je ze kan publiceren. Na tien goedgekeurde artikelen kan je via google adsense gaan verdienen.
Je bent volledig vrij waarover je wilt schrijven. Dus als je toch op zoek bent naar informatie over een onderwerp: meteen een mooi artikeltje erover schrijven!
Nu, tijdens de kerstvakantie, ligt mijn productie niet zo hoog. Maar daarna wil ik er dus echt voor gaan "zitten"! Een extra zakcentje zie ik wel zitten...nu hopen dat het ook gaat lukken!

Ook uitproberen? Hier kan je terecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten