zaterdag 28 februari 2015

Toch even een berichtje...

Het is nu twee weken geleden dat ik jullie op de hoogte heb gehouden van mijn schrijfvorderingen. Waarom ik vorige week af liet weten? Omdat er simpelweg niks te melden viel....

De beslissing is nu toch maar genomen: ik ga veranderen van verhaal. Ja, ik weet het, het was niet de opzet. Maar: ik heb allang door dat hier mijn "schrijfpassie" niet ligt. Schrijven wordt zo een moeten en geen willen meer. En dat was mijn opzet dus echt niet!

Dus ga ik het over een andere boeg gooien. Komende week ga ik eerst bedenken waar wel mijn schrijfpassie ligt....eigenlijk stom: dat weet ik allang....Maar dan vooral ook gericht op het verhaal zelf.
Dus niet alleen genre, schrijfstijl e.d. maar ook welk onderwerp/verhaal mij zo kan boeien dat ik er voorlopig wel mee bezig wil en kan zijn. En ik ook elke dag er even voor vrij wil maken!

Een afknapper: nee, eigenlijk niet. Toegeven dat iets niet werkt, zie ik niet als falen. Eigenwijs erin blijven hangen en daardoor je plezier in je hobby verliezen vind ik een stuk dommer!
afb. Morguefile.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten