dinsdag 9 juni 2015

En dan barst je opeens van de inspiratie....maar waar haal je dan de tijd vandaan?

Ik weet niet eens waar het nu opeens vandaan komt, maar ik wil de laatste dagen weer lekker schrijven...ik heb heerlijk veel ideeën voor mijn verhaal. Alleen dan volgt een praktisch probleem: tijd!

Waar haal je dan de tijd vandaan als je al vol zit met verplichtingen? Freelancewerk mag dan misschien niet aan tijden vast zitten, maar het moet wél gebeuren.....en dan nog alle huiselijke beslommeringen en schoolverplichtingen e.d. erbij.

Dus is het vooral 's avonds een uurtje schrijven als de mannen op bed liggen. Maar eigenlijk zou ik veel méér willen schrijven.....Soms snoep ik weleens een kwartiertje extra terwijl ik aan de koffie zit, ofzo. Maar vaak schiet dat ook niet op.
Dus eh...sorry...mijn blogje wordt niet veel langer: ik ga even schrijven! ;-)

Hoe doen jullie dat? Wanneer komen jullie aan schrijven toe?

O ja: update wat  betreft mijn verhaal/boek. Ik ben bijna klaar met hoofdstuk twee!
afb. morguefile.com

4 opmerkingen:

  1. Tijd....ik weet er alles van.
    Het is momentjes sprokkelen, wat niet altijd inspirerend is. Het lijkt soms een onmogelijke situatie.
    Op twitter heb ik de hashtag #mamaschrijfteenboek bedacht. Om de momenten vast te leggen waarin het me lukt om te schrijven.

    Proficiat met je tweede hoofdstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, zie je wel. Hoofdstuk 2 is al bijna klaar. Het gaat je lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gaat het nu? Ben benieuwd of je nog wat geschreven hebt deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel iets....maar ik zit even met een dilemma of ik uit meerdere personen zal schrijven...(dus niet alleen uit de ik-figuur)

      Verwijderen