zondag 28 juni 2015

Tien tips om niet te stoppen met schrijven....hé, die zijn voor mij!

afb. morguefile.com

Per mail kreeg ik tien tips voor mijn kiezen van David Mulder over het blijven schrijven.
De laatste tip is grappig....maar die schrap ik maar even ;-)

Maar de meesten zijn zeker goed. (en bekend).
Punt 1 heb ik al gedaan: hier dus!
Veel van de andere punten poog ik al te doen, maar puntje twee is nog niet echt mijn ding...dus hé, dat ga ik maar eens proberen dan! Word ik alvast niet slechter van ;-)

Nu schrijf ik wel elke dag, vaak als tekstschrijver op freelancebasis....lekker vrij in je tijd, maar dat geeft eigenlijk ook een probleem. Want doordat er geen echte vaste tijden voor staan, gaan er zo vaak andere dingen even eerst...zucht.

Morgen heb ik een lange dag voor mezelf: de jongsten zijn op schoolreis, dus ik heb geen kindjes tussen de middag die ik op moet halen en wegbrengen enzo.....

Misschien dat ik dan maar weer eens stiekem een uurtje ga sfeertje proeven....Hou jullie op de hoogte!

Zelf ook de tips zien? Zoals je misschien al had ontdekt: dat kan dus bij boekschrijven.nl

1 opmerking:

  1. Die laatste is inderdaad grappig....:-)
    Maar die laat ik ook aan mij voorbij gaan, ben veel te blij dat ik 'verlost' ben van het vrijgezellenleven!

    BeantwoordenVerwijderen