donderdag 21 november 2013

Boeken bij de digros....

Al heel lang ben ik lid van een overbekende boekenclub. Er word beweerd de goedkoopste te zijn....nou, vergeet dat dus maar rustig! Hoe vaak ik al niet heb gezien dat dat echt niet zo is!

Het spel wat ik voor 5-12 wilde kopen (oké, is geen boek) was daar ruim 10 euro duurder dan de winkel die ik eerst had gezien (!). Maar ook boeken ....let op:

Natuurlijk zitten ze eerst vast aan een vaste boekenprijs, maar daarna geven ze kortingen die op lopen hoe langer je klant bent (tenminste...als je meer dan 1 artikel koopt)

Gisteren kreeg ik de melding dat ik nog niet aan mijn verkoopverplichting had voldaan. En dus zat ik eens te snuffelen op de site. Ik kon het even niet laten om te zien hoeveel het boek hier zou kosten wat ik een week of vier geleden hier bij de digros had gekocht....
Ik heb even hard zitten lachen. Exact hetzelfde boek als welke ik hier heb liggen, paperback, zelfde kaft .....kost bij de club 19,95......ik heb er 1,95 voor betaald!

Hihi, hoezo de goedkoopste???????

Waarom ik dan toch lid blijf? Ach, ik vind het al een feest om de catalogus door te snuffelen...en eerlijk is eerlijk: de leveringen zijn altijd tiptop in orde.Gewoon een kwestie van even controleren op de site of het boek echt niet te duur is voordat je iets koopt. Maar dat doe ik toch altijd al. Ik heb me bij zo'n andere overbekende boekhandel met blauwe poppetjes ook al eens in de vingers gesneden. Of beter gezegd: mijn zoon. Hij betaalde het dubbele voor een spel dan wat het bij Bart Smit kostte....
Dus prijzen vergelijken doe ik met dit soort dingen toch echt wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten