zaterdag 16 november 2013

Zo, dat is duidelijk!

Zoals al eerder gemeld ben ik vaak een dwarrel. Niet alleen in mijn verhalen...helaas ook met mijn ideeën wat ik nu wil gaan doen om toch ook weer financieel wat te kunnen betekenen. Mijn freelance-baantjes zijn helaas allemaal afgelopen. Niet door mij maar beide bedrijven zijn met de werkzaamheden gestopt....
Nu was ik al op zoek naar iets met "meer passie" en al vaak had ik me afgevraagd of ik niet iets met schrijven kan doen.
Maar goed, ook dan zie ik weer onmogelijkheden. ...en "pieker" ik rustig verder.

Afgelopen week had ik een ander plan. En opeens was daar het gevoel van: Ja maar je schrijven dan?
Een soort gevoel van "spijt". En hoewel het voor mij duidelijk is dat ik toch vooral moet schrijven vanuit gevoel/passie of hoe je het ook noemen wilt...en dat dat ook kan als je iets anders doet, bleef dat gevoel toch wel knagen.

Voordeel: het is me nu dus duidelijker dan "ooit" dat ik dit ECHT wil. Dat ik hier gewoon voor moet gaan. Nu heb ik niet de illusie dat ik nu direct geld kan verdienen met mijn schrijfambities....maar schrijven kan natuurlijk ook op blogs (hihi, o ja?) en andere dingen die misschien wél ooit voor geld zorgen. Geen wereldsalaris misschien, maar dat is de opzet ook helemaal niet.

En natuurlijk zou ik het machtig vinden om ooit wél als heuse boekenschrijfster door het leven te gaan....

Dus ja, ik ga voor mijn schrijfdroom!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten